Atrakcyjność na kółkach...

        

                  Witajcie moi drodzy.




Prywatne archiwum 
Dziś zajmiemy się nowym tematem związanym z atrakcyjnością kobiet na wózkach…Nie wiem, czy to jest tylko moje wrażenie, ale wydaję mi się, że sposób patrzenia mężczyzn na kobiety z niepełnosprawnością się zmienia. Widzą w nas pęknę, mega atrakcyjne panie, a nie biedne zagubione dziewczynki. To pewnie jest spowodowane różnymi akcjami, projektami, no i przede wszystkim tym, że kobiety zaczynają same siebie widzieć inaczej...

Wiem, na własnym przykładzie, jak może być trudne spojrzenie na siebie z innej perspektywy , sama długo nie mogłam pogodzić się z życiem na wózku. Kiedy nikt nie wdział zamykałam oczy, i wyobrażałam sobie jak samodzielnie chodzę.  Choć moja rodzina, i bliscy znajomi, zawsze traktowali mnie jak równego sobie człowieka.  Ja od najmłodszych lat czułam się inna, pragnęłam żyć tak ja oni, mogę się przyznać, że zazdrościłam im bardzo. Byłam święcie przekonana o tym, że przez wózek niczego nieosiągane.   Pamiętam, co robiłam, jako nastolatka, umieszczałam tylko zdjęcia twarzy lub do połowy sylwetki, ale nigdy, przenigdy w całości. Niestety rodziło to, komplikacje w spotkaniach z facetami, gdyż musiałam przed randką wszystko wyjaśniać, żeby nie doznali szoku. Zazwyczaj jednak rezygnowali ze spotkania, nic nie mówiąc lub tłumacząc, że to nie jest dla nich, -mogłaś powiedzieć mi wcześniej!! Pewnego dnia ,stwierdzałam, że mam dosyć informowania przed planowaniem wspólnego wyjścia „słuchaj jestem na wózku”,- postanowiłam dodać zdjęcie w całości, i zobaczyć co się stanie, ku mojemu zdziwieniu reakcja była pozytywna. dostawałam naprawdę wiele wiadomości o rożnych treściach...  :D Przyznam się ,że nawet mi to schlebiało , wbrew pozorom , to właśnie Ci Panowie pomogli mi uwierzyć we własną atrakcyjność . Jak każda kobieta potrzebowałam komplementów… Czułam się coraz pewniej , zapragnęłam nosić sukienki , spódniczki , zdaję sobie sprawę , że moje ciało. jest dalekie od ideału , ale ja i tak będę pokazywać to co dała mi natura :D Oczywiście mam kompleksy , parę rzeczy bym zmieniła w swoim wyglądzie , w gruncie rzeczy się akceptuję .Tak, tak uważam , że jestem piękna , i atrakcyjna – myślisz  , że jestem nieskromna i narcystyczna , trudno :D Naprawdę lubię obecny stan…                 

Komentarze

katarzyna_nieslanczyk

Copyright © Zmotoryzowana