Od dłuższego czasu dostaje wiadomości...

Źródło: Internet
Od dłuższego czasu dostaje wiadomości o treści: Podziwiam Cię, jesteś wielka, bo tak wiele znosisz, a mimo to wydajesz się być szczęśliwa. Jesteś piękną kobietą pomimo tego, że jeździsz na wózku nie podajesz się….
Jest jeszcze Bardzo dużo innych zbliżonych treści, nie powiem jest to miłe, ale z drugiej strony, czy ja robię coś wyjątkowego? –Nie, ja po prostu żyje, staram się to robić tak, jak miliony innych ludzi. Przecież z tego powodu, że różnie się nieznacznie od reszty społeczeństwa, nie rzucę się z mostu. Są dni, kiedy bywa trudno, ale trzeba zacisnąć zęby i iść do przodu, wiele ludzi jest w sytuacji o stokroć gorzej od mojej i dają radę, to właśnie oni są wyjątkowi. Ja jestem całkowicie normalną osobą, radzę sobie z przeciwnościami losu, tak jak wszyscy….  Jedyne, czego oczekuje od innych, to równe traktowanie  osób takich jak ja…

Komentarze

katarzyna_nieslanczyk

Copyright © Zmotoryzowana