Źródło: Internet 
Pustka, która otacza mój umysł wypełnia mnie całą, wślizgnęła się, przeszyła na wskroś me ciało…… Z każdym nowym dniem, przyzwyczajam się do tego stanu, przenika mnie bolesne uczycie, które rozdziera na strzępy duszę ….
  Życie w jednej chwili straciło smak, zniszczyłeś mnie, rzuciłeś jakiś czar ….  Jestem jak opętana straciłam wszystkie zmysły…. Wziąłeś   to, co mogłam ci dać, chciałeś wciąż tylko brać, wyżarłeś mnie do szpiku kości.    Mam nadzieję, że przyjdzie lepszy czas, świat stanie się piękniejszy, nabierze barw, zacznie grać muzyka, skończy się ta przeraźliwa cisza…… Ja wreszcie zapomnę o Tobie. Zadajesz mi ból, ale ja się nie poddam, będę silna, nie okaże swojej słabości, nie potrzebuję niczyjej litości  ….Bo wiem, że uczucie tęsknoty kiedyś minie, a Ty będziesz tylko pięknym wspomnieniem na dnie mojej podświadomości. Moje serce nie po raz pierwszy wyliże się z ran. Pewnego dnia się obudzisz, zapragniesz wrócić, lecz ja zamknę drzwi na klucz, zostaniesz całkiem sam….

Komentarze

katarzyna_nieslanczyk

Copyright © Zmotoryzowana