Lato w pełni!!!
Prywatne archiwum 
Lekkie zwiewne stroje to, moim zdaniem najlepszy wybór na nadchodzące dni.  Upał daje czadu, jest naprawdę gorąco, zdarzają się burze. kiepsko się sypia nawet przy otwartym oknie, ale mimo wszystko lubię lato. Można teraz odsłonić trochę cała i pokazać to, czym warto się pochwalić:) To taki mój pomysł na walkę z własnymi kompleksami, nie chce już, żeby moja własna głowa mnie ograniczała- wiecie, co mam na myśli, wszystko siedzi w nas. Zazwyczaj największym naszym wrogiem, jesteśmy, my sami.


Ja postaram się być dla siebie łagodniejsza, i bardziej przychylniej na siebie patrzeć. Bo przecież, nie można przez całe życie się krytykować. Jak już jest to moje upragnione lato, zamierzam w pełni z niego korzystać , będę nosiła sukienki, i inne letnie stroje, odsłaniając swoje nogi . Chociaż uważam, że mogłyby wyglądać lepiej.  Na chwilę obecną, pozostaje mi tylko  się pogodzić z tym, co mam. Zaczęłam ubierać buty na małym obcasie,, żeby przyzwyczaić swoje stopy , które, są chyba największym moim kompleksem , osobiście uważam., że w odkrytych batutach wyglądają nieco dziwacznie, Niestety jest to, spowodowane schorzeniem , którym  obdarzył mnie figlarny los, na co nie ma większego wpływu.  Ale przecież nie mogę wszystkiego wiecznie ukrywać, bo takie, a nie inne przekonania, na temat mojego wyglądu przez lata huczały mi w głowie. Skutecznie mnie blokując, odbierały mi  radość płynącą z pełni życia. 

Komentarze

katarzyna_nieslanczyk

Copyright © Zmotoryzowana