Czy szukałam bardziej opiekuna niż partnera?

Witajcie kochani :)
Związek pomiędzy dwiema  ON.

To dosyć trudny temat. Ja uważam, że związek pomiędzy dwoma osobami niepełnosprawnymi, jest trudny, nie każdy z nas widzi się w tej relacji. Powody takiego podejścia ,  bywają bardzo różne. Ja na przykład, nigdy nie widziałam siebie w takim związku, dlaczego?- Bo jestem realistką, znam swoje możliwości, i ograniczenia ciała.

Miłość, miłością, ale żyć jakoś trzeba, nie radzę sobie wystarczająco, to jak mogłabym pomóc                                                                                            fizycznie drugiej osobie?

Sama potrzebuje pomocy innych - Pomyślisz pewnie- egoistka!! Być może, ale takie jest życie. Szukałam zawsze sprawnego mężczyzny, tylko tacy mnie interesowali. Nie chciałam wchodzić w bliższe relacje z ON gdyż moim obiektem zainteresowań byli sprawni faceci. Może to okropne, ale taka jest prawda. Lgnęłam po prostu bardziej do środowiska sprawnych. Chciałam żyć tak, jak oni wszyscy.  Naprawdę cenie ON są w większości cudownymi ludźmi, ale jako znajomi, przyjaciele, jednak, w roli partnerów życiowych dla mnie osobiście, nie. Znam pary, gdzie dwie osoby są niepełnosprawne, bardzo im kibicuje i gratuluje widocznie ja jestem za słaba na to!!!- Jak chcecie, to możecie mnie krytykować.

Udało mi się znaleźć miłość, mężczyznę, którego kocham bardzo i wiem, że on również mnie kocha. Odkąd jesteśmy razem, jestem szczęśliwa, czuję się sprawna - chociaż mój stan zdrowia się nie zmienił. To móc miłości, którą zrozumieją Ci, którzy kochają naprawdę. Ogromnie się cieszę, że mój kochany, nie boi się nowych wyzwań, które daje nam los i bardzo chętnie pomaga mi we wszystkim. Wiem, że mogę na niego liczyć zawsze.

 Czy szukałam bardziej opiekuna niż partnera?- Ja twierdzę, że partnera, gdyż staram się dawać jak najwięcej z siebie, może niewiele zrobię fizycznie, ale wspieram na innych płaszczyznach życia. Uzupełniamy się wzajemnie, oboje możemy sobie coś dać. Jak to jest, mój partner czuję się opiekunem? - To trzeba byłoby się jego zapytać.

Komentarze

katarzyna_nieslanczyk

Copyright © Zmotoryzowana